מחלקת חשבונות
מחלקת חשבונות המועצה המקומית יפיע
מחלקת הנהלת חשבונות עוסקת ברישום, מעקב ובקרה אחר כל הפעולות הכספיות ושוות כסף ברשות.
- רישום פעולות וביצוע התאמות מול רשויות שונות ומשרדי הממשלה
- בדיקה ואישור חשבונות ספקים לתשלום, פתיחה ועדכון נתוני ספקים, הכנת אישורי ניכוי מס במקור שנתיים לספקים, התאמות מול ספקים
- רישום וביצוע התאמות שוטפות מול כל חשבונות הבנקים, טיפול במלוות שמקבלת הרשות
- עריכת דו"חות מע"מ וניכויים חודשיים ותשלומם לרשות המסים
- הפקת דו"חות רבעוניים ושנתיים והעברתם למשרד הפנים וחברי המועצה
- הפקת דו"חות שונים ע"פ דרישת ההנהלה
- עריכת ביקורת על כל הרישומים בספרי הנה"ח
- הכנת חומר לביקורת של גופי ציבור כמו מס הכנסה, ביטוח לאומי ועבודה מול המבקרים
- עבודה מול חשבי האגפים, ריכוז החומר והנחייה
- טיפול בתמיכות
- טיפול בהזמנות החל מאישור סעיף תקציבי ועד לאישור הזמנה (כולל)
- קליטת שריונים בחוזים
- התאמות מול רישומי מחלקת שכר וגבייה.
טפסים מקוונים
יצירת קשר עם מחלקת חשבונות בכל נושא
פקס המחלקה:
04-6559384
הכתובת הפיזית של משרדי מחלקת חשבונות:
מבנה המועצה המקומית, יפיע רחוב מס' 302 קומה ראשונה